Mutlu Kadınların Haber Merkezi

İç uyluk yağlarını hızlıca yakan 7 egzersiz!

En son ne zaman vücudunuza aynada baktınız ve gördüklerinizden tam anlamıyla nefret ettiniz? Korkma, kesinlikle yalnız değilsin. Kadınlar olarak hepimiz zinde ve güzel bir vücut istiyoruz. Hepimiz fazla kilolarımızdan kurtulmak istiyoruz, özellikle de kalçalarımız ve uyluk bölgelerimizdeki fazlalıklardan hızlıca kurtulmak istiyoruz. Bu videoda iç uyluk yağlarınızı hızlıca yakan 7 egzersiz ile fit bir vücuda kavuşacaksınız.

Fakat sorun şu ki ne yapacağımızı ya da nereden başlayacağımızı bilmiyoruz. Endişen buysa, doğru yere geldiniz!

Bu yazı, yağ yakmanıza ve size bu ince kalça ve uyluklara yardımcı olan yedi ilaçtan bahsetmektedir!

İç uyluk yağlarını hızlıca yakan 7 egzersiz!  En son ne zaman vücudunuza aynada baktınız ve gördüklerinizden tam anlamıyla nefret ettiniz? Korkma, kesinlikle yalnız değilsin. Kadınlar olarak hepimiz zinde ve güzel bir vücut istiyoruz. Hepimiz fazla kilolarımızdan kurtulmak istiyoruz, özellikle de kalçalarımız ve uyluk bölgelerimizdeki fazlalıklardan. Fakat sorun şu ki ne yapacağımızı ya da nereden başlayacağımızı pek bilemiyoruz. Senin de endişen buysa, doğru yerdesin!

Yukarıdaki videoda  yer alan ince kalça ve uyluklara sahip olmak için uyluk yağlarınızı hızlıca yakan 7 egzersizi uygulayarak ve aşağıda yer alan önerileri dikkate alarak fit bir vücuda kavuşabilirsiniz.

İç Uyluk Yağlarını Hızlıca Yakan Öneriler!

Su Tüketmeyi İhmal Etmeyin
Su Tüketmeyi İhmal Etmeyin

Su Tüketmeyi İhmal Etmeyin

Cidden, bu yaşam iksirinin yapamayacağı bir şey var mı? Su, her zaman optimum seviyelerde kalmanıza yardımcı olur veya vücudunuzdaki zararlı toksinleri temizleyerek sizi zinde olmanızı sağlar.

Yapmanız Gerekenler: 

  • Aklı başında bir kişinin size verebileceği en iyi tavsiye, her gün yaklaşık 8 ile 10 bardak su içmektir.
  • Ayrıca, güne bir bardak su ile başlamayı alışkanlık haline getirin ve gününüzü bir bardak su ile bitirin.
  • Su içeriği yüksek meyve ve sebzelerin de mutlaka tüketilmesi gerekir. Bunun nedeni karaciğerinizin yağı enerjiye dönüştürmek için suya ihtiyaç duyması ve metabolizmanızı hızlandırmasıdır.

Araştırma: 

  • Klinik Endokrinoloji ve Metabolizma Dergisi’nde yayınlanan bir araştırmaya göre, sağlıklı erkek ve kadınlarda yaklaşık 2 litre su içmek metabolizma oranını yüzde 30 artırdı.
  • Su ayrıca zayıflamaya yardımcı olabilir. Virginia, İnsan Beslenme Bakanlığı tarafından yürütülen bir başka çalışmada, düşük kalorili bir diyetle birlikte su tüketildiğinde kilo verme sürecinin hızlandığı tespit edildi.
Kardiyo ve Vücut Geliştirme Egzersizleri Yapın
Kardiyo ve Vücut Geliştirme Egzersizleri Yapın

Kardiyo ve Vücut Geliştirme Egzersizleri Yapın

Bu adım o kadar açık ki, kardiyo ve vücut egzersizleri yapmanın yağ yakımına son derece faydalı olduğunu çocuklar bile biliyor. Disiplinli bir egzersiz rejimi size, büyük kalçaları ve yağlı uylukları yok ederek formda bir vücuda kavuşmanıza yardımcı olur.

Yapmanız Gerekenler:

  • Özellikle kalçalarınızı ve uyluklarınızı hedef alan belirli kardiyovasküler ve kuvvet egzersizlerini yaparak kalçalarınıza ve iç uyluğunuza istediğiniz şekli verebilirsiniz.
  • Kardiyo için, ellerinizi koşu bandına veya sabit bir bisiklete koyabilirsiniz.

Araştırma:

Hastalık Kontrol ve Önleme Merkezlerine göre, yükselmeler ve kalça çevirme hareketleri kalçalarınızı ve uyluklarınızı hedefleyen ve forma sokan iki harika egzersizdir.

Hindistan Cevizi Yağı İle Masaj Yapın
Hindistan Cevizi Yağı İle Masaj Yapın

Hindistan Cevizi Yağı İle Masaj Yapın

Uzmanların neden çoğu zaman hindistancevizi yağı kullanarak masaj yaptığını düşünüyorsunuz? Çünkü bu harikulade yağ, vücuttan ekstra yağ yakımına yardımcı olur. Ayrıca, hindistancevizi yağında bulunan besinler cilt dokusunu güçlendirir.

Yapmanız Gerekenler: 

Kalça ve uyluklarınıza günde 10 dakika süre ile ılık hindistan cevizi yağı ile masaj yapın. Bu, o bölgeleri zayıflatmanıza yardımcı olabilir. Hindistan cevizi yağındaki yağ asitleri vücutta yağ olarak depolanmaz, ancak hemen vücut tarafından emilir ve enerjiye dönüştürülür.

Araştırma: 

Hindistan cevizi yağı da metabolizmanızı geliştirir. Kerala Üniversitesi Biyokimya Bölümü tarafından yapılan bir çalışmada, erkek sıçanlara 45 günlük bir süre boyunca sentetik bir diyetle birlikte farklı yağlar (kopra, zeytin, ayçiçeği ve bakire hindistan cevizi yağı) verildi. Hindistancevizi yağının, sıçanlarda kolesterol seviyelerini önemli ölçüde azalttığı ve metabolizmalarını arttırdığı gözlendi.

Cayenne Biber Tüketin
Cayenne Biber Tüketin

Cayenne Biber Tüketin

Baharat sevenler burada mısınız? İşte size bazı süper bir haber! Cayenne biberi , kalçalarınızı ve iç uyluğunuzu forma sokmaya yardımcı olabilecek en iyi yiyeceklerden birisidir.

Yapmanız Gerekenler:

  • Bir çay kaşığı acı biberi, rendelenmiş zencefili,  bir bardak ılık suyu ve 1 limon suyunu karıştırın.
  • Bu sağlıklı içeceği günde iki kez için.
  • Ya da  çok meşgulseniz, pişireceğiniz yemeklerinize acı biber ekleyin.

Araştırma:

  • Cayenne biberinin yağ yakma özelliği vardır ve kilo vermenize yardımcı olur.
  • Purdue Üniversitesi tarafından yapılan bir araştırmaya göre, günlük yemeklerinize biraz kırmızı biber katmak iştahınızı azaltabilir.
  • Buna ek olarak, acı biber vücudunuzdaki toksinlerin atılmasına yardımcı olur ve kanınızı temizler.
Elma Sirkesi
Elma Sirkesi

Elma Sirkesi

Hangi tıp dergisinin sayfalarını çevirirseniz çevirin, hangi tıp doktoruyla konuşursanız, konuşun, elma sirkesiyle karşılaşırsınız. Hata, abartı olabilir. Ama yine de, elma sirkesi hemen hemen her zaman güvenebileceğiniz bir şeydir. Büyük kalçalar ve uyluk yağlanması için de harika bir besindir.

Yapmanız Gerekenler: 

  • Organik elma sirkesini bir miktar hindistancevizi veya zeytinyağı ile karıştırın.
  • Kalça ve uyluklarınıza masaj yapın ve otuz dakika boyunca rahat bir şekilde bekleyin. Sonra suyla durulayın.
  • Bu karışımı günde iki kez uygulayın.

Araştırma: 

  • Elma sirkesi vücudunuzda salınan glikoz miktarını kontrol ederek açlıktan korunmada önemli bir rol oynar ve ayrıca vücut yağının parçalanmasına da yardımcı olur. Toksinlerin vücuttan atılmasını bile sağlar.
  • Arizona Eyalet Üniversitesi tarafından yürütülen bir çalışmada iki grup insan katılımcı yer aldı. İlk grup, bir ay boyunca günlük dört çorba kaşığı elma sirkesi tüketti ve ikinci gruba plasebo verildi. Sonuçlar, elma sirkesi tüketen bireylerde yarım kilo kaybı olduğu gözlemlendi.
  • Japonya’da yapılan bir başka çalışma da benzer sonuçlar göstermiştir. Araştırmaya katılan araştırmacılar, sirkenin yağ yıkımı ile ilgili spesifik genleri açabileceğini öne sürmüşlerdir .
Kahve
Kahve

Kahve

Ben kahve içmiyorum. Fakat bu noktayı öğrendikten sonra başlayacağım gibi görünüyor. Hepimiz kahvenin kafein içerdiğini biliyoruz. Fakat çoğumuz onun da antioksidan içerdiğini bilmiyoruz . Ve çoğumuz bu iki bileşenin cildi sıkılaştırdığını ve azalttığını bilmiyoruz.

Yapmanız Gerekenler:

  • 1 kaşık kahve telvesine biraz bal ekleyin ve kalın bir kıvam elde edinceye kadar karıştırın.
  • Banyoya gitmeden önce kalçalarınıza ve uyluklarınıza uygulayın.
  • Kuruduktan sonra, ıslak ellerle ovalayın ve daha sonra suyla durulayın.
  • Bu karışımı iki kez uygulayın ya da haftada üç kez.

Araştırma:

  • Kafeinin, kanın cilde akmasına yardımcı olduğu ve böylece ciltteki nemi temizlediği ve sertleştirdiği bilinmektedir. Aynı zamanda, ana bileşeni kafein olan kremlerin, hücreler arasındaki boşluklardan sıvı çıkarmaya gelince harikalar yarattığı bulunmuştur.

Bu dünyada her şey mümkün, bu önerilerimize uyarak  ince kalça ve uyluklara sahip olabilirsiniz.

İç uyluk yağlarını hızlıca yakan 7 egzersiz!