Mutlu Kadınların Haber Merkezi

Yaz aylarında hızlı forma girmek için 6 altın kural!

Hepimiz yaz aylarında fit ve formda bir vücuda sahip olmak isteriz. Kış aylarından itibaren spor salonları veya plates salonlarına giderek form tutmaya çalışırız. Spor yaparak form tutmak istesek de farklı nedenlerden dolayı vücudumuzu forma sokamayız ve yaza fit bir vücutla giremeyiz.

Hızlı forma girmek için yaz aylarının başladığı şu günlerde özellikle kadınları bir telaş sardı. Çok fazla telaşlanmanıza gerek yok. Vücudunuzu hızlı bir şekilde fit hale getirebileceğiniz 5 altın kuralı sizler için derledik.

1- Hızlı Forma Girmek İçin Düzenli ve Yeterli Uyuyun

Uyku, sağlığımız için en önemli konudur. Uykumuzu yeteri kadar aldığımızda vücut kaslarımızdaki gerginlik azalacak, ruh halimiz dinginleşecek ve oldukça sakin bir psikolojiye sahip olacağımız gibi hızlı kalori yakmak ve kilo vererek forma girmek içinde düzenli ve yeteri kadar uyumalıyız.-

2- Öğünleri Azaltın

Hızlı bir şekilde forma girmek ve fit olmak için öğünlerimizi azaltmalıyız. Günlük normal bir insanın alması gereken kalori miktarı 2000 kaloridir. Fit olmak istiyorsanız bu kalori miktarında daha az kalori almanız gereklidir. Bu durumda yapmanız gereken 2000 kalori altında kalori almak için öğünlerinizi azaltmalısınız. Kalori hesabı için besin değerleri tablolarına bakmalısınız.

Hızlı Forma Girmek İçin Günlük Yürüyüş Miktarını Artırın
Hızlı Forma Girmek İçin Günlük Yürüyüş Miktarını Artırın

3- Hızlı Forma Girmek İçin Günlük Yürüyüş Miktarını Artırın

Hızlı bir şekilde kilo vererek fit ve formda bir vücuda sahip olmak istiyorsanız yapmanız gereken günlük yürüyüş miktarınızı artırmak ve her gün düzenli olarak yürümenizdir. Doktorlar formda bir vücuda sahip olmak için en az 10000 adım atmanızı öneriyor. Bu nedenle düzenli olarak her gün en az 10000 adım atmalı, yürüyüşü hayatınızın bir parçası haline getirmelisiniz. Düzenli yürüyüş yakacağınız kalori miktarını da artıracak ve hızlı bir şekilde kilo verip fit bir vücuda sahip olacaksınız.

4 – Yağlı ve Sodyum İçerikli besinlerden Uzak Durun

Yüksek yağ oranı ve yüksek sodyum oranı içeren yiyecekler normal kalori miktarından daha fazla kalori almanıza neden olurken bir taraftan da sodyum almanız nedeniyle kan şeker düzeyiniz sürekli ani olarak düşecek ve sizi acıktıracaktır. Sürekli olarak acıktığınızda sürekli yemek yemek zorunda kalacaksınız. Bu durum kilo almanıza neden olacaktır.

5- C Vitamini İçeren Besinler Tüketin

C vitamini alarak hızlı bir şekilde kilo verebilirsiniz. C vitamini hem yürüyüş öncesi enerji almanızı sağlayacak hem de hızlı yağ yakmanızı sağlayacaktır. Spor salonuna gitmeden önce, plates ve kalori yakacak spor hareketleri yapmadan önce c vitamini tableti almalı veya c vitamini açısından zengin besinler ile beslenmelisiniz.

6- Besin ve Kalori Dengesine Dikkat Edin

Yaz aylarında fit bir vücuda sahip olmak ve formda bir vücut ile yazın keyfini çıkarmak istiyorsanız yapmanız gereken besin ve kalori değeri bir tabak yemek ile eşit olan kuru gıdalar, ceviz içi, kavrulmamış çerez tüketmelisiniz. Katı ve kuru gıdaların midenizde kaplayacağı yer diğer gıdalara göre daha azdır. Bu durum midenizin kendiliğinden küçülmesini sağlayacak ve öğünleriniz ve dolaylı olarak alacağınız kalorilerin düşmesini sağlayacaktır . Az yemek ve az kalori hızlı bir şekilde zayıflamanızı sağlayacaktır.

loading...